דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חדרי תינוקות 

מאת    [ 06/12/2009 ]

מילים במאמר: 395   [ נצפה 1953 פעמים ]

חדרי תינוקות הם עולם ומלואו. הם עולם ומלואו בגלל שהם פתחים צוהר- צוהר לעולם הדמיונות והפנטזיות. חדרי תינוקות הם כמו עולם אחר לעומת העולם היום-יומי כמו שאנחנו עשויים לתפוש אותו. שונה מכיוון שהוא מכיל בתוכו את כל הדברים שבד"כ לא נמצאים בחוץ- מלא צבעים, מלא שמחה, מלא חום אהבה מושקעים בתוך חדרי תינוקות (ואם לא—אז למה? לא?)חדרי תינוקות מסמלים את הילדות- הילדות של התינוקות שלנו ושלנו עצמנו- הילדות שמתחבאת בכל אחד ואחד מאיתנו ופורצת כשהילדים שלנו נולדים.התינוקות שלנו מזכירים לנו, או לפחות עשויים לנו, את תקופת הילדות שלנו עצמנו- כשהעולם היה נטול דאגות ומלא שמחה פשוטה ונעימה.
חדרי תינוקות צריכים להיות מקום מוגן- מקום מוגן שבו התינוקות שלנו יוכלו לגדול בשלווה ובנינוחות- מקום שנוכל לספק להם את כל הצרכים שלהם כדי שיגדלו בצורה תקינה ויהיו מאושרים במשך כל החיים שלהם. חדרי תינוקות הם האחראיות שלנו בתור הורים- הם צריכים להיות מקום מספיק שמח מצד אחד עבור התינוקות ומספיק מגרים כדי שהם יוכלו להתפתח שכלית ועם זאת הם צריכים להיות מקום מספיק מוגן לתינוקות שלנו ומספיק נוחים בשבילנו כדי שנוכל לספק להם את מה שהם צריכים ברגע שהם יצטרכו אותו..
האחראיות שלנו בתור הורים היא גדולה- תינוקות הם אחראיות שלא הרבה יכולים לקחת על עצמם והיא דורשת מחויבות מלאה- מחויבות של 24 שעות ביממה לפחות. הטיפול בתינוקות דורש הרבה השקעה והרבה תשומת לב- הם יצורים עדינים ושבירים שכל דבר קטן שלא נעשה עם תשומת לב מלאה עשוי לגרום להם נזק- רגשי, פיזי או כל נזק אחר.בתור הורים יש לנו את האחראיות לעשות כמיטב יכולתנו כדי לדאוג להישרדות התקינה של התינוקות שלנו. אחד מהצרכים שלהם הם חדרי תינוקות- חדרים שבהם הם יהיו מוגנים וחדרים שיהיו מספיק צבעוניים ושמחים כדי שהם יוכלו לגדול מאושרים.חדרי תינוקות הם מעיין בועה, בצורה כזאת או אחרת- הם מספקים מקום שמח ושליו יחסית למה שאנחנו עשויים לתפוש כעולם היום-יומי ומהבחינה הזאת אנחנו מגנים על התינוקות שלנו עד שיהיו חזקים מספיק וחכמים מספיק לעמוד על הרגליים שלהם ולחזות בעולם שמסביבם.עד אז- העולם היחיד שהתינוקות האלה מכירים זה העולם שאנחנו יוצרים עבורם- עולם שתלוי לא רק במקום שבו הם גדלים אלא גם בהתנהגות שלנו ובדוגמא שאנחנו מציגים להם. חדרי תינוקות הם אולי המקום שבו הם גדלים במשך השנים אך זה רק חלק אחד מכלל הדברים שאנחנו צריכים לשים לב אליהם- ההתנהגות שלנו והדוגמא שאנחנו נותנים בתור הורים כמו גם החום והאהבה שאנחנו מספקים לתינוקות שלנו מייצגים בסופו של דבר את ההתפתחות של הילד שלנו. המאמר נלקח מאתר חדרי ילדים



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב